esmaspäev, 28. september 2009

Seenekattega ahjusaiad


Ma olen vist juba korduvalt maininud, et mulle hirmsasti meeldivad seened ja seenetoidud. Ja vot siin on nüüd jällegi üks tõeliselt õnnestunud katsetus, mille võiks taas suupistete alla liigitada. Kuna ma tegin neid ahjusaiu katse-eksitus meetodil, siis on siia kirja pandud umbes-täpsed kogused. Aga ma luban, et teen neid lähiajal veel ja siis lisan siia ka õiged kogused.

2-le

2 täisteraröstsaia viilu
u. 2 dl kupatatud seeni (minul olid tõmmuriisikad)
0,5 sibulat
25 g sinihallitusjuustu
u. 0,5 dl 35% rõõska koort
pipart
õli
Pealeraputamiseks:
25 g sinihallitusjuustu

Kuumuta pannil õlis hakitud sibul ja lisa hakitud seened. Kuumuta veidi, lisa siis hulka rõõsk koor ja riivitud või murendatud sinihallitusjuust, sega ja maitsesta pipraga ning tõsta pann pliidilt. Poolita saiad diagonaalis ja kata seeneseguga, puista üle sinihallitusjuustuga ja küpseta 200 kraadises ahjus u. 5 minutit. Paku soojalt ja rüüpa kõrvale head veini :)

3 comments:

Anonüümne
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne

You could easily be making money online in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat cpa[/URL], It's not a big surprise if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses little-known or misunderstood methods to generate an income online.

Katrini retseptid   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP