teisipäev, 28. juuli 2009

Värskekapsa-hakklihahautis


Pole vist olemas inimest, kes ei teaks mis asi on kapsahautis. Ja muidugi on igal perel oma retsept, mille järgi seda põlvest põlve valmistatud on. Minu retsept erineb siiski klassikalisest kapsahautisest ja jagan seda nüüd meelsasti ka teiega.


1 väiksem värske kapsapea
400 g segahakkliha
1 sibul
u. 300 ml vett
2 dl 10% rõõska koort
100 g Merevaigu sulajuustu murulauguga
puljongimaitseainet
musta pipart
värsket tilli

Lõika kapsas neljaks ja siis peenikesteks ribadeks. Lõika sibul väikesteks tükkideks ning aseta suuremasse potti õliga hauduma. Lisa potti kapsaribad ning vala peale kuum vesi. Kata pott kaanega ja hauta kuni kapsas on kokku vajunud. Pruunista pannil hakkliha ning kalla siis potti kapsa juurde, lisa ka puljongimaitseaine ja lase umbes 20 minutit haududa. Nüüd lisa Merevaigu juust ning rõõsk koor, vajadusel lisa veel maitseaineid. Serveeri koos värskete kartulitega.

3 comments:

Birgit

Sellisel kujul kapsahautist pole ma teinud, aga proovin kndlasti järele, rõõskkoor ja merevaik kuidagi ahvatlevad, selle roa puhul.

Katrin

Tere Birgit! Tore, et Sulle minu retsept huvi pakkus. Muide, olen tähele pannud, et Merevaik on üldse üks minu suur lemmik ja kasutan seda päris paljudes söökides.

Unknown

See retsept on ka minu lemmik..väga maitsev ja muud moodi ei teekski..aitäh;)

Katrini retseptid   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP