pühapäev, 3. jaanuar 2010

Head Uut Aastat!

Soovin kõigile minu blogi lugejatele head uut aastat. Mul on väga hea meel, et poole aasta jooksul (ehk siis alates esimese retsepti lisamisest siia blogisse) on minu retsepte käidud uudistamas üle 30 000 korra ja ühes päevas on külastajaid keskmiselt 140-150. Toiduretsepte olen selle ajaga lisanud 106 ja enamus neist on minu enda välja mõeldud. Lisaks sellele blogile avaldab minu retsepte ka portaal feeling24.ee.
Luban sel aastal veelgi tublim olla, pidevalt uusi retsepte välja mõelda, katsetada ning õnnestunumaid neist ka siia lisada.

Siin siis üks meenutus meie aastavahetuse peolauast:
Menüüs oli:
Ahjuforell majoneesikattega ja ahjukartulitega
Avokaado-krevetisalat
Cesari salat avokaadoga
Guacamole nachodega
Heeringa-võileivatort
Sushi
Miniröstsaiad erinevate katetega


3 comments:

Mustikas

Head uut aastat, praegu veel võib soovida!:) Sul on imeline blogi ja head ideed ja ka hea käsi, et need kõik kõõgikired taldrikule seada, nii lillede või muu meelelise heaga, mis mulle on alati väga omane.....
Köögi kiiksu ka uude aastasse!:)

Katrin

Suur tänu heade soovide eest!

Anonüümne

oppinud

Katrini retseptid   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP